Vanaf wanneer worden er social posts geplaatst?

Als je een campagne hebt besteld gaan we intern snel aan de slag. Maar helaas kunnen we niet instant beginnen te posten. Zoals vermeld in onze pakketten moet een campagne immers ook opgestart worden.

Dit omvat volgende zaken:

  • Het invullen door jou van de intake vragenlijst
  • Het analyseren van deze vragenlijst en een eerste research omtrent jouw onderneming en haar concurrenten
  • Het connecteren van de social media pagina’s in kwestie, zodat we geautomatiseerd kunnen posten
  • Het opmaken van een eerste contentkalender
  • (Optioneel) het opmaken van social branding

Voor al deze zaken rekenen we op een periode van 2 weken voordat we effectief een eerste post kunnen plaatsen. Dit betekent concreet dat we bij de opstart zelden meteen het aantal gevraagde posts per week kunnen posten. Vermits onze mensen uiteraard werkuren steken in deze opstart is dit geen reden om een refund te vragen.

Vanaf week 3 kunnen we in principe altijd beginnen te posten. Uiteraard blijven we hier afhankelijk van jouw medewerking: zonder vragenlijst, startmeeting of toegang tot de profielen zijn we helaas niet in staat correct ons werk uit te voeren.

Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Was de informatie op deze pagina niet voldoende om een antwoord te bieden op jouw vraag? Stuur ons een berichtje en we nemen graag contact op!